Chương trình Apprenticeship MBA giúp học viên có thể học và ứng dụng ngay tại nơi làm việc, tích luỹ năng lực thực hành và chuyển đổi thành bằng kép từ Pháp và Croatia.
Chương trình Apprenticeship MBA bằng kép phối hợp với Paris-U là chương trình hiếm hoi đạt tiêu chuẩn năng lực nghề nghiệp cho vị trí Senior Leader (UK Gov Standard No. ST0480 ) theo khung năng lực quốc gia Anh Quốc và Châu Âu.
Các khác biệt:
Yêu cầu đầu vào cần đáp ứng một trong các tiêu chí dưới đây:
Yêu cầu tiếng Anh:
VERN’ University và Université Libérale de Paris không chấp nhận bằng cấp đầu vào từ các trường đại học giả mạo, các trường đại học thuộc nhóm Diploma Mills, các đại học có kiểm định nhưng từ các tổ chức kiểm định không uy tín.
Học viên quốc tịch Việt Nam được trợ phí tối thiểu 88% thông qua quy trình đánh giá và tính điểm hồ sơ nhập học.
Chương trình Thạc sĩ Quản trị Kinh doanh (MBA) là chương trình bằng kép. Sau khi tốt nghiệp học viên nhận được:
Là một chương trình được kiểm định và công nhận toàn diện, nên nhiều tổ chức uy tín trên thế giới cũng công nhận kết quả của chương trình, trong đó, hệ thống khảo thí và cấp văn bằng năng lực của quốc gia Anh Quốc cũng ghi nhận và công nhận thành tích của chương trình này.
Khi đăng ký chương trình bằng kép, nếu có nguyện vọng lấy văn bằng năng lực quốc gia Anh Quốc (Level 7 tương đương Master), học viên có thể đăng ký ngay từ đầu.
OTHM Level 7 Diploma in Strategic Management and Leadership được công nhận bởi chính phủ Anh Quốc (UK Gov No. 603/2181/7), được công nhận rộng rãi tại Châu Âu và hầu hết quốc gia và vùng lãnh thổ ở cấp độ Thạc sĩ.
Xem thêm về kiểm định của chính phủ Anh Quốc với OTHM Level 7 Diploma in Strategic Management and Leadership TẠI ĐÂY
Chương trình MBA bằng kép được công nhận năng lực theo tiêu chuẩn nghề nghiệp Senior Leader của Vương quốc Anh. Senior Leader là vị trí quản lý cấp cao nhất tại Anh Quốc. Senior Leader chỉ dành cho ứng viên đã tốt nghiệp Thạc sĩ và năng lực đầu ra của chương trình Thạc sĩ đáp ứng tiêu chuẩn quản lý cấp cao Senior Leader của Anh Quốc.
Tốt nghiệp chương trình MBA bằng kép, ứng viên có thể đăng ký để nhận Senior Leader Certified mà không cần trải qua kỳ sát hạch thường niên.
Thông tin về Senior Leader Certified TẠI ĐÂY
The aim of this unit is to develop learners’ understanding of strategic and change management models, as well as the ability to review strategic plans, to propose strategic options, to create implementation plans and to lead organisational changes.
Learning Outcomes:
1. Be able to analyse key external influences on an organisation’s strategy.
2. Be able to appraise strategic options for an organisation
3. Be able to evaluate various tools and approaches to a strategy implementation plan.
4. Be able to develop and implement a strategic organisational change management plan.
5. Be able to monitor and control the implementation of strategic plans.
The aim of this unit is to develop learners’ understanding of the key principles and practices of leadership. This will enhance the individuals’ knowledge, skills and attributes to effectively engage in the role and responsibilities required of an effective team player and leader of a team; being proactive in innovation and improvement to inform strategy and business planning within the organisation.
Learning Outcomes:
1. Understand the principles, concepts, differences, and approaches to contemporary leadership.
2. Understand how leadership influences individuals, teams and the organisation.
3. Understand the impact of leadership on the organisational performance.
4. Understand ethical decision making and organisational value.
The aim of this unit is to develop learners’ ability to prepare for various types of academically based management research through the development and design of a research proposal. Learners will develop a critical understanding of the philosophical, practical and ethical concepts of research within the context of the business environment.
Learning Outcomes:
1. Be able to develop research approaches in a relevant context.
2. Be able to critically review literature on a relevant research topic.
3. Be able to design business research methodologies.
4. Be able to develop a research proposal.
The aim of this unit is to develop learners’ ability to enable learners to apply financial principles relevant to management in an organisational context, including analytical techniques and theories/models of management accounting, evaluation of budgetary processes, recommending funding sources and appraising investment options.
Learning Outcomes:
1. Be able to apply the tools and techniques of cost accounting.
2. Be able to critically analyse the financial performance of businesses.
3. Be able to evaluate the budgetary processes of organisations
4. Be able to recommend effective long term and short-term sources of funding.
5. Be able to critically appraise investment options.
The aim of this unit is to introduce learners to the basics of business processes and strategies related to enterprise and entrepreneurship, developing knowledge of enterprise and entrepreneurship in global contexts.
Learning Outcomes:
1. Be able to critically analyse the concepts and process of entrepreneurship
2. Be able to evaluate innovative and entrepreneurial management processes for a project or organisation.
3. Be able to critically assess proposals developed from
4. Be able to develop a business plan