Chương trình MA in HR Triple Crown là chương trình hiếm hoi trên thế giới với sự kết hợp hoàn hảo giữa hệ thống 3 kiểm định độc lập với hệ thống công nhận và cấp văn bằng từ 3 tổ chức
Chương trình MA in HR Triple Crown phối hợp với SIMI Swiss là chương trình hiếm hoi đạt tiêu chuẩn năng lực nghề nghiệp cho vị trí Senior People Professional (UK Gov Standard No. ST0813) theo khung năng lực quốc gia Anh Quốc và Châu Âu.
Các khác biệt:
Yêu cầu đầu vào cần đáp ứng một trong các tiêu chí dưới đây:
Yêu cầu tiếng Anh:
VERN’ University và Swiss Institute of Management and Innovation không chấp nhận bằng cấp đầu vào từ các trường đại học giả mạo, các trường đại học thuộc nhóm Diploma Mills, các đại học có kiểm định nhưng từ các tổ chức kiểm định không uy tín.
Học viên quốc tịch Việt Nam được trợ phí tối thiểu 91% thông qua quy trình đánh giá và tính điểm hồ sơ nhập học.
Chương trình MA in HR Triple Crown là chương trình có tối thiểu 3 kiểm định độc lập và tối thiểu 3 đối tác công nhận kết quả đào tạo. Sau khi tốt nghiệp học viên nhận được:
Là một chương trình được kiểm định và công nhận toàn diện, nên nhiều tổ chức uy tín trên thế giới cũng công nhận kết quả của chương trình, trong đó, hệ thống khảo thí và cấp văn bằng năng lực của quốc gia Anh Quốc cũng ghi nhận và công nhận thành tích của chương trình này.
OTHM Level 7 Diploma in Human Resource Management được công nhận bởi chính phủ Anh Quốc (UK Gov No. 601/8378/0), được công nhận rộng rãi tại Châu Âu và hầu hết quốc gia và vùng lãnh thổ ở cấp độ Thạc sĩ.
Xem thêm về kiểm định của chính phủ Anh Quốc với OTHM Level 7 Diploma in Human Resource Management TẠI ĐÂY
Chương trình MA in HR Triple Crown được công nhận năng lực theo tiêu chuẩn nghề nghiệp Senior People Professional của Vương quốc Anh. Senior People Professional là vị trí quản lý nhân sự cấp cao nhất tại Anh Quốc. Senior People Professional chỉ dành cho ứng viên đã tốt nghiệp Thạc sĩ và năng lực đầu ra của chương trình Thạc sĩ đáp ứng tiêu chuẩn quản lý nhân sự cấp cao Senior People Professional của Anh Quốc.
Tốt nghiệp chương trình MA in HR Triple Crown, ứng viên có thể đăng ký để nhận Senior People Professional Certified mà không cần trải qua kỳ sát hạch thường niên.
Thông tin về Senior People Professional Certified TẠI ĐÂY
Theo quy định tại khoản 2 Điều 2 Nghị định 111/2011/NĐ-CP, “Hợp pháp hóa lãnh sự” được giải thích là việc cơ quan có thẩm quyền của Việt Nam chứng nhận con dấu, chữ ký, chức danh trên giấy tờ, tài liệu của nước ngoài để giấy tờ, tài liệu đó được công nhận và sử dụng tại Việt Nam.
Tại Thuỵ Sĩ, để văn bằng của SIMI Swiss có thể được hợp pháp hoá lãnh sự, cần trải qua 3 xác nhận:
Dưới đây là mẫu hợp pháp hoá lãnh sự trên văn bằng của SIMI Swiss có đầy đủ 3 công nhận trên:
Cũng tương tự như SIMI Swiss, Đại học VERN cũng là tổ chức đầy đủ pháp lý, nên cũng có thể hợp pháp hoá lãnh sự trên văn bằng.
Mẫu hợp pháp hoá và xác nhận văn bằng của Đại học VERN tại Croatia:
Lưu ý: Thông tin tham khảo trên đây chỉ đúng vào thời điểm công bố và nội dung có thể thay đổi theo điều chỉnh của luật từng quốc gia và không báo trước.
The aim of this unit is to develop learners’ understanding of how the effective strategic management of human resources supports the achievement of organisational objectives in different contexts. Learners will evaluate the contribution of strategic human resource management, and the application of leadership and management theory for organisational benefit.
Learning Outcomes:
1. Understand the role of management of human resources
2. Be able to create a human resource plan for an organisation.
3. Understand the role of legal and ethical issues in developing human resources policy.
4. Be able to plan develop human resource strategies.
5. Understand HRM approaches within organisations and their relationships with organisational performance.
The aim of this unit is to develop learners’ understanding of contemporary issues in the Engagement of Employees, Organisational Learning, people management and development. Learners will examine and critically evaluate the purpose and objectives of human resource management and designing and implementation of HR action plans for promoting employee engagement and organisational performance.
Learning Outcomes:
1. Understand the role of the Human Resource function in contemporary organisations.
2. Understand the goals of Human Resource Management.
3. Understanding, designing and implementation of HR action plans for promoting employee engagement and organisational performance.
4. Understand the correlation between organisational performance and management of Human Resources.
This unit aims to develop learners’ strategic leadership and management knowledge and skills. The learners will also learn the role of leadership and management in enhancing teamwork, effective communication and organisational performance. The unit reflects the nature of the roles and competences relevant at a strategic level.
Learning Outcomes:
1. Understand the concepts of leadership and management.
2. Understand learning and development in leadership and management.
2.1 Analyse coaching and mentoring as tools for developing leadership and management.
2.2 Critically evaluate trends in workplace learning.
2.3 Examine strategies for integrating learning and development within the wider organisational strategy.
3. Understand leadership and management development programmes.
3.1 Analyse indicators of success for effective leadership and management development programmes.
3.2 Critically analyse approaches to evaluating leadership and management development programmes.
4. Understand the role of motivation, teamwork and effective communication in effective leadership.
4.1 Analyse methods developing effective teams for performance improvement.
4.2 Evaluate the role of effective motivation using theories & models of motivation in performance management.
4.3 Evaluate the relationship of effective leadership with effective communication using relevant theories and examples.
The aim of this unit is to develop learners’ understanding of the principles and practices of resourcing, Global talent management, performance and reward management in corporate contexts. Learners will acquire both theoretical and practical understanding of recruitment, selection, employee retention and dismissal and related aspects of Global talent management. The learners will also learn the diverse approaches to effective reward and performance management in the global context.
Learning Outcomes:
1. Understand the challenges involved in global talent management.
2. Understand the Relationship between Global talent Management and Organisational strategy.
3. Analyse performance and reward management in organisations.
4. Understand the design and implementation of performance and reward management systems within the environment of the organisation.
The aim of this unit is to develop learners’ understanding of the key principles that underpin Managing Employment Relations. The learners will develop understanding of employee relation & Employment Law and their purpose, specifically focusing on recruitment and selection legislation and the employment protection provided for different types of organisation.
Learning Outcomes:
1. Understand key concepts in employment law in a country.
2. Understand recruitment and selection legislation in a country.
3. Understand aspects of employment protection given to different types of workforce.
4. Analysing organisational level employment relations processes, functions and procedures.
The aim of this unit is to develop learners’ ability to prepare for various types of academically based management research through the development and design of a research proposal. Learners will develop a critical understanding of the philosophical, practical and ethical concepts of research within the context of the business environment.
Learning Outcomes:
1. Be able to develop research approaches in a relevant context.
2. Be able to critically review literature on a relevant research topic.
3. Be able to design business research methodologies.
4. Be able to develop a research proposal.